Komplett.se bara strular

28Nov07

För er som nyfiket följer mig och min försvunna dator från komplett.se ge er följande uppdatering. Jag har äntligen fått svar på mailet jag skickade till komplett.se i måndags (det tog bara 48 timmar), och svaret är det samma som jag fick per telefon i måndags. “Vi ska kolla med vår hämtbutik, och återkomma med svar via mail”. Detta är inte svaret jag vill ha, jag vill veta om och när jag får en dator. Jag valde att handla hos komplett.se, pga deras utlovade korta leveranstid till hämtbutiken. Nä komplett.se bara strular. Hur svårt kan det vara för dem att plocka och skicka en ny order och sedan lösa problemet utan att jag drabbas?

I morgon förmiddag ska jag ringa och se till att min beställning återkallas, för jag vill inte vänta ytterligare en vecka på att en dator.

//Fredrik

One Response to “Komplett.se bara strular”

  1. Got a little bit confused while reading :S


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

