Fotosession i Malmö

09Feb08

Jag har länge funderat på att dokumentera bygget vi Värnhem i Malmö, delvis för att så långe jag kan minnas har området sett fördjävligt ut. Efter som jag inte har något större intresse av att bara ta bilder på bygget så tänkte jag mig att ta några bilder i kvällsljus på bygget.

varnhem.jpg

På ovanstående bild tycker jag att jag har lyckats fånga kännslan av byggarbetsplats väl. Bilden är tagen från Fredsgatan.

varnhem_2.jpg

Ovanstående bild är tagen från korsningen Lundavägen/Hornsgatan, tyvärr har jag fått förmycket linsöverstrålning och för lite trafik på denna bilden. jag ska försöka ta om den så snart som möjligt.

varnhem_3.jpg

Det finns en fjärde bild i fotobloggen “North and south”.

//Fredrik

One Response to “Fotosession i Malmö”


  1. 1 Mer staket « North and South Photoblog

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

