WordPress nya GUI, endast för windows användare?

07Apr08

I går släpte wordpress en ny upphotad version av sitt adminstrations gui, jag vet inte om jag gillar det eller inte (troligen det senare). Precis som tidigare är många funktioner skrivna med flash, tex bild uppladdningen. Jag har själv inte lyckats lägga upp några bloggbilder i från Firefox i Linux, jag ska återkomma till detta när jag har uppdaterat flash pluginet. I Firefox/Vista är det inget problem.

//Fredrik

2 Responses to “WordPress nya GUI, endast för windows användare?”

  1. 1 Lina

    Hej Fredrik,

    Vi är på jakt efter ett foto på en grävmaskin som vi kan använda i en annons i Norge. Finns det møjlighet att køpa din bild på grävmaskinen om den finns høguppløst (från “Grävmaskin varfør då?” publicerat september 2007)? Och vad skulle det kosta i sånt fall? Finns det något sätt att nå dig på?

    Mvh
    Lina

  2. Du kan kontakta mig på fredrik@fpersson.se så kan vi diskutera pris och möjligheter närmare.

    //Fredrik


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

