Lite mer gatufotografi.

30Mar09

Jag gick en ny runda i Malmö i dag och tog några nya bilder, i dag blev det inga spännade bakgator utan jag höll mig vid “Gustafs” och Slottsparken. I dag var folk mer avslappnade, troligen på grund av vårsolen.

Manen med röd jacka (denna bilden kanske skulle ha varit i färg?)

Manen med röd jacka (denna bilden kanske skulle ha varit i färg?)

En kvinna och hennes äpple...

En kvinna och hennes äpple...

Som  ni ser så har jag en bit kvar innan jag lyckas få Bilden.

//Fredrik

3 Responses to “Lite mer gatufotografi.”

  1. 1 Barbro

    Det är vägen mot Bilden som blir det roliga.

    Skaffa dig ett gratis medlemskap på Fotosidan.nu, så får du negativ/positiv kritik på dina gatubilder.

  2. 3 Barbro

    jo, visst är det Fotosidan.se

    Är oxå med där.


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

