Fortfarande höst.

29Oct09

I dag hade jag hoppats på dåligt väder, jag var riktigt taggad på att få ut och plåta i regn… men suck i morse sken solen. Nåja solsken duger också för foto. Det fick bli några timmar i Alnarpsparken i dag. Ju mer jag plåtar där dess fler motiv hittar jag.

IMG_5046

IMG_5050

IMG_5064

IMG_5108

turning_torso

Klicka för större bild.

Vad mer kan jag mer säga? Givetvis finns det även en bild i N&S i från dagens plåtning..

Och lite gamla bilder:

08-10-31 – Höstvandring i skäralid.

07-10-28 - Dagens höstbild.

07-10-27 – Solnedgång vid Alnarp.

//Fredrik

2 Responses to “Fortfarande höst.”

  1. Härliga bilder med skön känsla och varma färger :-)


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

