Insektsmacro 2

26Jul10

I dag hade jag inte lika bra flyt med trollsländorna som den 23/7, men däremot så hade jag lite bättre tur med blåvingarna. Det är väl så illa att jag nu måste slå på “adultfilter” på detta inlägg ;)

Ett och ett blir tre....

Ett och ett blir tre....

En liten larv.

En liten larv.

Det var väl på ett ungefär vad jag lyckades få i hop i dag, det finns en bättre larvbild i N&S som jag tycker ni kan ta och titta på. Nu ska jag nog ta lite pause från macro några dagar och ta andra bilder.

//Fredrik

2 Responses to “Insektsmacro 2”

  1. 1 JanneMatt

    Som vanligt, fantastiska bilder..!!
    Janne


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

