Äntligen lite regn.

30Jul10

This slideshow requires JavaScript.

Äntligen har vi fått lite regn efter 5-6 veckors torka och mördande heta, detta var jag tvungen att fira med en regnig promenad i Alnarpsparken. För att inte slita ut naturen, så valde jag att till största delen satsa på byggnaderna i dag.

Jag såg först nu att wordpress erbjuder en slideshow, tyvärr kan man inte göra mer än välja vilken ordning bilderna ska visas. Så vill man ha mer avancerade bildvisningar så är det fortfarande youtube som gäller.

//Fredrik

2 Responses to “Äntligen lite regn.”

  1. 1 Janne

    Fantastiskt!! Jag älskar gammaldags bilder i Sepia.
    Jag har ett program som kör slideshow hur man vill..Youtube passar inte alla !
    Janne

    • Brukar också göra bildspelen i annat program så jag kan få dom i “dvd-kvalitet” och sedan lägga upp en youtubversion för bloggen. Det man förlorar på youtube är framför allt kvalitet på bilderna se Alnarp the movie. Vem vet det kanske blir en kommande bloggartikel om att skapa slidshower.

      //Fredrik


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

