Bildspel från regementetsdag 2010

06Sep10

Detta bildspelet har legat en tid och väntat på att få publiceras, men det är först nu jag känner mig nöjd med resultatet. Det är inte helt lätt att berätta en historia med enbart bilder, jag provade lite olika varianter med inslag av text men det fungerade inte speciellt bra. Nu är jag lite nyfiken på vad ni tycker? Jag vet att alla fotografer gärna vill se bilderna en längre stund och att den otåliga massan vill ha ett kort bildspel så de kan se hela innan de tröttnar på bildspelet. Själv ville jag bara berätta en historia. Men som jag sa så är jag nyfiken på era åsikter om bildspelet i helhet.

Tidigare bildspel:

//Fredrik

2 Responses to “Bildspel från regementetsdag 2010”


  1. 1 Regementets dag 2011 (P7) « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)
  2. 2 Regementetsdag 2012 « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

