Alnarp igen

29Oct11

I dag var det lite dimmigare i Alnarpsparken än förra helgen, men det var bara positivt. I dag skalade jag dessutom ner utrustningen till det minimala och hade bara med mig det nyinförskaffade Canon 17-40 f4 L samt stativet och fjärutlösaren.  Det verkar som att 17-40 är helt rätt objektiv i i min kameraväska, mitt 10-20 är lite för mycket vidvinkel för min smak och användes därför mest i 20mm läget.

Höstfärger.

Höstfärger.

Stig.

Stig.

Vägg.

Vägg.

//Fredrik

2 Responses to “Alnarp igen”

  1. 1 J

    Fel!!


  1. 1 Än en höstdag « North and South Photoblog

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

