Jag är blåst.

29Apr12

En slagkraftig rubrik i bästa aftonbladetstil, och nu till det egentliga ämnen. Efter att ha varit sängliggande ett par dagar pga sjukdom så kliade det rejält i avtryckarfingret, så jag trottsade höststormen vårstormen och begav mig till Alnarpsparken för att se vad jag kunde göra där. Med vindbyar på över 21 m/s så var det inte att tänka på macro, däremot så hade jag med mig mitt ND500 filter, tyvärr blev det bara två bilder som jag blev nöjd med.

Björkar i storm.

Björkar i storm.

Diagonaler.

Diagonaler.

Båda bilderna är tagna med ND500 vilket gav mig slutar tider på ca 20-25 sekunder, kameran stod på stativ så all rörelseoskärpa kommer i från att träden rört sig.

//Fredrik

One Response to “Jag är blåst.”


  1. 1 En uffe bild? « North and South Photoblog

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

