Porträtt av en annan fotograf

11Aug12

I dag gjorde jag och Uffe en liten runda till Skäralidsområdet. Vi valde att hoppa av bussen i Röstånga och gå via Nackarpsdalen, en ganska trevlig runda. Tyvärr var det inte min dag i dag, först dör batteriet till systemkameran (hade dock X10 som backup), sedan trillar jag i en brant backe (Skåneleden var avstängd där) och tillslut läcker min Nalgene vattenpåse så lite över en liter vatten rinner ut i ryggsäcken. Jag inleder denna bloggserien med några porträtt bilder.

Uffe på väg upp från Odensjön.

Uffe på väg upp från Odensjön.

Uffe blickar ut över Odensjön.

Uffe blickar ut över Odensjön.

Kreativt arbete pågår.

Kreativt arbete pågår.

Är man medlem i Uffes fanclub finns lite äldre bilder att se här “Uffe special“, det kommer lite fina naturbilder lite senare.

//Fredrik

One Response to “Porträtt av en annan fotograf”

  1. Wonderfull Homepage!


Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

