1-0 till Drupal

19Oct06

Eftersom det har varit en gråmulen dag i dag så har jag utnyttjat dagen till fixa med lite mindre uppdateringar på Arlövs Scoutkårs hemsida. Jag funderar på att lägga upp några handledningar om primitivmatlagning och ätliga växter som jag har skrivit i scoutsammanhang antingen på kårens hemsida eller något annat lämpligt ställe. Jag provade att lägga upp min dagbok från “SÖS” Strapats 1998 som “sidor” här i WP världen. Men det blev inte så bra som jag förväntade mig, jag är van och lite smått förälskad i Drupals bok system. Upplägget med sidor här i WP är inte speciellt snyggt, och det blir en kaotisk struktur på sidor och undersidor. Ställningen blir 1-0 till Drupal, det innebär INTE att jag tycker att WordPress är genom kast.

Igår var det dags för än en Linux träff i Malmö, tyvärr var vi bara två deltagare denna gången.



No Responses Yet to “1-0 till Drupal”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

