Hack-a-ton Live – Dag 2

18Nov06

Just nu är allt lungt här på hacket, som mest var vi 15 pers i dag nu är vi 6 vakna och en sovande. Pga allt koffein så är hjärnan inte riktigt på plats, så nu är det bara hjärndöda aktiviteter. I lurarna dundra Debase, några kollar på film en sover (inte jag). Egentligen borde jag koda på COP nu när Kristian från LP har hjälpt mig att få rätt på Lua/C++. Men hjärnan säger nej😦

(sjung till lämplig KSMB melodi)

Om jag vore ett programmeringspråk – skulle jag vara Java….

You are javascript. People often think you are somebody else.  You tend to be annoying to most people, but it's not your fault.  You jsut get used.
Which Programming Language are You?

You are TRSDOS. Compatibility is always an issue with you.  You feel the world has passed you by.  Time has not treated you well.
Which OS are You?



2 Responses to “Hack-a-ton Live – Dag 2”


  1. 1 MöLUG inför Hackaton 2007 « Perras blogg om sånt som inte passar ihop
  2. 2 Utväckling?!? « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

