Jul-pimp och bling-bling-träd

08Dec06

Jag skäms över hur kass jag är på att skriva, jag är lika dålig på att plåta just nu. På jobbet så är det mycket julpyssel, så mycket att jag redan spyr över det. Denna veckan har vi gjort några änglar/tomtar/något-oidentifierbart, falska pepparkaksgubbar, “sjungit” en massa jul sånger. Hemma har jag inte ens funderat på att börja “jul-pimpa”, och något bling-bling-träd kommer det inte att bli i år i heller. Nu ska jag inte vara så himla negativ till julen, det positiva är att jag får lyssna på min “Punk Rock Christmas” skiva och dricka julöl. Efter nästa helg så vet jag om det finns några goda julöl att njuta av eller om det bara är fjollig X-mas Xider med glitter i.

I  går var det den 7 december då släpptes OpensSuSE 10.2, nu sitter jag här och tankar hem 7 CD skivor med mjukvara. Jag ser fram emot att få uppgradera, enligt källa kommer det att misslyckas… SuSE kan väl aldrig fela?

//Fredrik



No Responses Yet to “Jul-pimp och bling-bling-träd”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

