Tappat stinget?

01Feb07

Det känns som om mitt bloggande har legat nere lite denna månaden. Just nu händer det inte så mycket, jag söker lite jobb, plåtar en del, kodar en del, jobbar lite med planeringen på Linux demo helgen på stadsbiblioteket i Malmö och så spelar jag lite Neverwinter (Hordes of the Underdark), denna gången ska jag lira igenom spelet som en riktigt ond Fighter/Blackguard (level 8/8 just ju), för att testa hur det slutar (har ni spelat igenom “Hordes of the Underdark” så fattar ni). Man kanske skulle skaffa ny dator så att man kan spela Neverwinter 2?

Äntligen är Vista här?

Jag såg på komplett.se att de tar 2450:- för billigaste Vista, antagligen får man bara boxen då. Jag har noll koll på vad man får i de olika boxarna.

//Fredrik Persson



No Responses Yet to “Tappat stinget?”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

