Fototur med tekniska problem

10Jun07

I februari skrev jag om Ålabodarna och mina vinter äventyr. I dag var det dags för sommar motsvarigheten. Dagen var som förväntat klar, blå himmel med 25-30 grader *suck*. Denna gången var det mycket folk ute, och jag tog inte specielt många bilder.


Glumslövsbackar

När jag närmade mig vandringens slut och Glummslövsbackar där jag ville ta några avslutande bilder fick jag ett läs och skriv fel på minneskortet. Det är inte första gången jag råkar ut för det. Tyvärr tycks ända lösningen vara att formatera om minneskortet (och hur kul är det?). Jag har vid tidigare tillfälle försökt läsa det skadade minneskortet med hjälp av kortläsare men det hjälper inte. Kanske dags att skaffa nytt kort?

Några bilder i från Rydebäck-> Glumslöv (Nord & Syd)
Mjuka linjer
sky

//Fredrik



No Responses Yet to “Fototur med tekniska problem”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

