Malmö Hackaton blogg 1

23Nov07

Årets hack börjde inte bra, inte för mig iallafall. Efter jobb stressade jag in till komplett.se  hämtbutiken i malmö för att hämta min nya laptop, men ack. Först hade hämtbutiken flyttat, och bytt namn, sedan visade det sig att datorn inte hade kommit än trots att jag bestälde datorn i måndags. Enligt komplett så är datorn paketerad och skickad redan i tisdags, men var är min dator nu?

Nu ska jag sluta gnälla och blogga om hackaton, jag får ju låna Kristians dator för att blogga. Just nu är det 16 deltagare i lokalen som alla pysslar med sina egna saker. En nybörjare får lite tips om olika distar och får testa de olika distarna i hopp om att han ska hitta sin egen dist.

Av någon anledning vill Kristians Debian burk inte hitta min digitalkamera,men jag får några bilder från honom att lägga upp här.

//Fredrik “Hof-mannen” Persson



No Responses Yet to “Malmö Hackaton blogg 1”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

