Många koppar kaffe senare.

24Nov07

Jag tappade räkningen på hur många koppar kaffe jag har druckit i kväll. Ett tag var hjärnan 110% slut men nu börjar den vakna till liv igen. Jag satt tidigare och skulle skriva en test till min LuaFuzzy, men kunde inte koncentrerar mig. Vi får se hur det blir med det senare.
Tidigare var Jonas Björk här och pratade lite om bla Open Source programmet på gymnasieskolan i Helsingborg och lite om det motstånd han stötte på i början.

//Fredrik



No Responses Yet to “Många koppar kaffe senare.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

