Komplett.se håller inte vad de lovar

26Nov07

Min laptop från komplett.se har inte kommit än. Den skickades i tisdags (20/11), sedan dess är det ingen som vet var den är. Jag ringde komplett.se tidigare i dag och de blev väldigt förvånade, de lovade att de skulle kolla med hämtbutiken för att se vad som har hänt sedan skulle de höra av sig till mig via e-post i kväll. I skrivande stund har jag inte fått något svar från komplett.se (ca kl 18:00), jag får väl skicka ett mail i kväll.

Nästa problem som uppstår om-i-fall-att datorn skulle dyka upp är jag knappt hinner in och hämta den på hämtbutiken denna veckan. Jag slutar 16:45 i Södra Sandby och ska hinna in till Malmö innan 18:00 med kollektivtrafik och jag gick tidigare i fredags för att hinna med allt. Till helgen ska jag åka upp till Ängelholm, då lär jag ju inte hinna. Nu när man tänker efter verkar det inte så smart att välja hämtbutik, eller komplett.se överhuvudtaget. Jag funderar på att ångra beställningen och beställa från något annat ställe tex zepto.

//Fredrik



No Responses Yet to “Komplett.se håller inte vad de lovar”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

