Strulet med komplett.se har löst sig

29Nov07

Jag ringde komplett.se tidigare i dag för att anulera min bestälning, eftersom jag tröttnade på deras trista attityd. Det ironiska är att några timmar efter att jag anulerade ordern kom datorn. Jag valde i stället att invenstera in en HP burk från siba (det är den jag sitter vid nu). Datorn levererades med M$ Vista Home Premium (bläe), jag har inte fått tid att installera Linux än. Datorn innehåller en AMD 64 X2 cpu, men Vista versionen som HP skickar med är bara 32 bitar. Det ingick en fjärkontroll till datorn, frågan är om och hur man får i gång den under linux. Det svåra valet är nu om man ska välja Debian eller OpenSuSE.

Nu när jag är igång och bloggar vill jag passa på och tacka den vänliga granne som delar med sig av sitt trådlösa nätverk. jag hoppas att kunna snylta på det länge😉

//Fredrik



No Responses Yet to “Strulet med komplett.se har löst sig”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

