Tack WordPress.com

27Jan08

När jag satte mig för att blogga lite om mitt arbete på min nya fotosite (foto.fpersson.se) upptäckte jag att wordpress har utökat utrymmet för bloggar, från 50MB till 3GB. Ingen dålig uppgradering det.

Arbetet på min nya fotosite går långsamt, innan jul så installerade jag Drupal på servern. Men det är först nu i kväll det har börjat hända lite spännande sake, det finns dock fortfarande inga bilder på sidan (om man  bortser från fyra testbilder). Strukturen är nästan klar nu, nu ska bara innehållet upp…. Och det är det tråkiga jobbet.

//Fredrik



No Responses Yet to “Tack WordPress.com”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

