En dag i Alnarpsparken

03Feb08

Alla mina bloggar från december och framåt har bara handlat om Linux och Gimp, jag har inte ens nämnt att jag har ett nytt jobb (eller har jag det? ).

De senaste dagarna har bestått av en jävla tung förkylning och storm utomhus så det var en ren befrielse att solen gjorde sig besväret att titta fram i dag. När solen tittar fram så tittar även Fredrik fram (iaf så här års). Dagens uppdrag fick bli att se om det gick att ta några intressanta bilder i Alnarpsparken. I bland alla gamla tanter som var ute och gick med sina stavar, hundägare och småbarnföräldrar med sina små (okej här bryter vi den meningen…)

Naturen är inte övergenerös med roliga saker att fotografera så här års inte här i Skåneland i alla fall. Jag fick till slut två bra bilder, en bild på en snödroppe (bilden finns att beskåda i fotobloggen North and south) samt en bild på slottet. Tyvärr så har slottet det senaste året varit inlindat i byggställningar, plast och staket, så det har inte gått att ta några kul bilder på slottet på ett år. Men vad gör det då har jag ju något att pyssla med det kommande året😉

alnarps_slottet.jpg

//Fredrik



No Responses Yet to “En dag i Alnarpsparken”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

