Ett jävla röj

01Mar08

Hela morgonen gick åt till att röja här hemma. Det är inte klokt hur mycket skit man spara på sig, och då är jag ändå inte någon större hamster av mig. Varför har jag en gammal skrivare, två antika bildskärmar, en video, en trasig kontorsstol och en massa annat bråte hemma?

junk.jpg

* Videon har jag bara använt en handfull gånger, om jag inte mins fel så var det mamma som tvingade mig att köpa den för 10 år sedan. De senaste 2-3 åren har den inte ens varit in kopplad.

* Elgitaren, är en annan skum historia, men nu är den snart borta😉

* MTB:n, ramen är så sönderslagen och repig en ram bara kan bli. Cyklen har legat och väntat på renovering i många, många, många år nu. Nu har jag en ny hoj så vad ska jag med det gamla varket till?

Hade jag orkat hade jag nog kunna slänga 3-4 ggr så mycket skräp, men det får vänta några år….

//Fredrik



No Responses Yet to “Ett jävla röj”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

