Storming fototur i Alnarp

02Mar08

Solen sken underbart i morse, men givetvis så var det tvunget att mulna på och börja storma lagom till jag skulle ta en tur i Alnarpsparken och plåta lite till fotobloggen “North and south” Det blev fler bilder på snödroppar i dag, men jag har fortfarande inte lyckats ta en “killer” bild på en snödroppe.

snowdrop_mars_2.jpg

I ett desperat försök att fånga ett hav av snödroppar fick jag till denna bilden (se nedan), men jag tycker inte bilden är rättvis.

snowdrop_mars_3.jpg

För att se fler av mina snödroppsbilder se här.

//Fredrik



One Response to “Storming fototur i Alnarp”


  1. 1 Snödroppe (Mars 2008) « North and South Photoblog

Leave a Reply

