Hackmeetup Öresund 4 mars

04Mar08

Denna veckans Öresund Hackmeetup var inte lika produktiv som förra gången. I dag blev det bara två nya funktioner på vardera en hand full rader kod i C++, sedan tappade jag insperationen pga någon bugg som jag inte orkade lokalisera i kväll. Jag ägnade i stället lite av tiden till att lägga till lite information om Lua i Wikibumba. Min första insatts var att lägga till lua i “hello world” sektionen, sedan skapade jag en ny sida för Lua, men där la jag bara upp min gamla kod för en telefonbok.

//Fredrik



No Responses Yet to “Hackmeetup Öresund 4 mars”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

