Snöstorm i Malmö

17Mar08

I morse när jag vaknade var det klar blå himmel så kameran åkte ner i väskan i fall att jag skulle vilja plåta på hemvägen. jag fick inte de bilder jag ville ha…

snowstorm_1.jpg

Snöflingorna var större än 5 kronor…

snowstorm_2.jpg

Kallt och jävligt rått😦

snowstorm_3.jpg

Nu får ni inte fler “vinterbilder” av mig, det är en viss ironi när jag i går skrev om “vår-vandring“…

//Fredrik



One Response to “Snöstorm i Malmö”


  1. 1 Vinter fortsätter. « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

