Än mer vinter.

27Mar08

Jag fick aldrig tid att skriva om gårdagens vinterväder, men det spelar i sig mindre roll. Jag tycker hela mars har varit ett himmla tjatande om den skånska vintern och all snö vi har fått. Mycket snö på morgonen som sedan är nästan helt borta till eftermiddagen. Detta är förhoppningsvis de sista snö bilderna ni får se här på länge, inte för att jag inte gillar snö och vinter, tvärtom det är en av de bästa årstiderna. Men efter en lång, grå och regning vinter tycker jag att vi förtjänar lite vår. Snön är välkommen tillbaka i november (men då lär vi inte se den).

img_5312.jpg

Gräsmattan bakom mitt hus.

img_5313.jpg

Grävmaskiner är bra för besöksstatestiken….

img_5315.jpg

“Parken” bakom biblioteket i Arlöv. 

//Fredrik



No Responses Yet to “Än mer vinter.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

