I bland blir jag bara glad.

11Apr08

Jag har mycket att glädjas åt i dag trotts att det inte blev en Canon 40D i dag.

Mina nya bilder kom från crimson.se i dag (de kom egentligen i går), och det var snabbt då jag skickade in ordern sent i tisdagskväll. Alla bilderna blev mycket bra, bland bilderna fanns bladannat min bild på “Scilla siberica“, bild serien från Halen, två olika versioner av mina berömda bilder på grävmaskiner och min personliga favorit i från malmö hamn. Alla bilderna är i A4 format som vanligt (varför använda mindre storlek?).

Andra glädje ämnet är att nu tycks wordpress ha fixat den bugg som gjorde att jag (och många andra linuxanvändare) inte kunde bifoga bilder i bloggen.

//Fredrik



No Responses Yet to “I bland blir jag bara glad.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

