Klåda i avtryckarfingret

16Apr08

Jag var bara tvungen att testa mitt macroobjektiv, pga dålig belysning fick jag fokusera manuellt.

Mycket närmare än så här kommer jag inte.

Fan vad slitet mitt bord är….

Båda bilderna på mynten är tagna med ISO 400 och F11.

Jag kunde inte låtabli att testa att plåta en dammig gammal byggmodel som stod på min bokhylla.

Bilden är tagen med ISO 400, 1/15 F2.8.

Denna bilden är tagen med ISO 400 15″ F45.

Klar skillnad på skärpedjupet

//Fredrik



2 Responses to “Klåda i avtryckarfingret”

  1. Macro är kul:) Använder själv alltid manuell focus vid macro. Bättre kontroll, tycker jag. Hoppas du blir nöjd med gluggen:)
    //Micke

  2. Jag tror jag blir väldigt nöjd så fort jag fått chasen att testa den ordentligt.

    //Fredrik


Leave a Reply

