En regnig juni dag 2008

22Jun08

Jag hoppas att bilden illusterar vad jag känner just nu. Bara för att en dag är grå och blöt innebär inte det att man måste sitta inne och låta mossan växa på kameran. Något som jag inte har gjort på länge är plåtat inne i Lund… Och det blev inga bilder i från Lund i dag på grund av att jag råkade glömma minnes kortet i kortläsaren när jag åkte iväg. Hur sjuton man nu kan glöma det viktigaste till kameran, och en söndagseftermiddag är det inte många butiker öppna i Lund. I morgon kommer jag att köpa ett extra minneskort, så jag har två kort att glömma hemma…

//Fredrik



No Responses Yet to “En regnig juni dag 2008”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

