Jag är senil (eller okunnig)

28Jun08

Medan jag satt och jobbade på del 3 i min serie om KDE4 för Windows passade jag på att dra hem ISOn för openSUSE 11.0 install DVD. Firefox la filen på skrivbordet, när jag sedan skulle flyta filen till en patritation som delas av Vista och Linux visade det sig att det inte gick att flytta dit den 4.2GB stora filen pga att paritationen var FAT32 som stödjer max 4GB stora filer…

//Fredrik



No Responses Yet to “Jag är senil (eller okunnig)”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

