Lent

07Jul08

Lent, net är mönstret på mitt bakdäck på min cykel😦

I dag blev det en kort och skön tur på cyklen, men fy vad trött jag är nu. Efter att ha tankat mina flaskor med vatten och stoppat ner en banan och två mackor bar det i väg. Första etapmålet var Lund där jag gjorde ett mindre stopp för att kolla på cykelväskor inne på Cykelcity. Nästa anhalt fick bli Dalby Söderskog, där jag passade på att fika och gå ett varv i skogen (ingen kamera var med på dagens tur). När det var dags att sätta kursen hem så hade det börjat blåsa upp och jag insåg att det skulle bli rak motvind sträckan Dalby – Kyrkheddinge – Staffantorp – Arlöv så jag valde att köra genom Lund hem. Jag upptäckte i dag att jag nästan inte har något mönster på däcket där bak… Än en pryl att köpa😦

//Fredrik



No Responses Yet to “Lent”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

