Gimpad och klar.

20Jul08

I dag bjuder jag på ett skrivbords “underlägg” i storleken 1280×800, som jag har gjort i Gimp. Efter som jag har bytat ut OpenSuSE mot Linux Mint valde jag att lägga på Linux Mints logotype på bilden.

Jag har valt att släppa bilden under Creative Common Attribution-Noncommercial-Share Alike licens, för mer beskrivning av vad det innebär för dig klika på länken undertill.


Creative Commons License

This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Sweden License.

//Fredrik



No Responses Yet to “Gimpad och klar.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

