The Return

27Jul08

Söndag, och sista dagen på min semester och även min sista dag på “Hotel Mardal”. Tyvärr så blev syrran tvungen att åka i väg och jobba så det vara bara vi grabbar hemma. Till lunch serverades grillad gädda och aborre med potatis och citronpepparsås (utan öl). Att cykla mellan Mardal och Ängelholms station gick på mindre än 20 minuter, och jag hade sådant flyt att tåget kom samtidigt som mig. Biljetterna var en fars för sig, själv åker jag på sommarkortet, men den automaten ville inte spotta ut någon biljett. Cyklen åker på barn biljett, men automaten ville inte ta sedlar, vad gör man då? Jag bara hoppade upp på tåget som redan var överfullt (som vanligt). I Lund orkade jag inte byta tåg så jag valde att cykla hem från Lund, när jag kom hem var min t-shirt full med döda insekter😦

//Fredrik



No Responses Yet to “The Return”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

