Vem läser min blogg?

21Sep08

Dagens blogg är tillägnad Ola. Jag är inte sådan som vill att alla jag känner måste läsa min blogg, faktum är att bland vänner, bekanta och arbetskamrater är bloggen föga spridd. Trotts detta kommer folk som jag träffar i verkliga livet till mig och säger att de har hitta min blogg. Vid något tillfälle var det en arbetskmrat som hadde googlat på “montessori” och fått min blogg blan de första träffarna. Vid ett annat tillfälle var det en förälder som hadde googlat på “Bambina Montessoriförskola” och fått upp min blogg blan de första alternativen. Nu i helgen kom min svågers bror och sa att han hade hittat min blogg genom att googla på “Mardal”. Jag måste erkänna att Mardal inte är så stort att det finns så många som bloggar om det, själv skriver jag någon post lite då och då om Mardal. Dessa bloggpostningar inträffar oftast i samband med att jag av någon anledning har besökt just Mardal och Ängelholms området.

Hembyggdsparken - Ängelholm

Hembyggdsparken - Ängelholm

Mer läsning:

North&south photoblog

Denna bloggen:

//Fredrik



No Responses Yet to “Vem läser min blogg?”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

