Inspiration?

09Dec08

Mitt arbete med den nyöppnade ölsite maltdryck.com har gjort att mitt arbete med “North & South Photoblog” har blivit lidande. Okej det är inte bara ölsidans fel att jag inte har varit ute och plåtat, det gråa och trista vädret har sänkt min inspirations nivå till nära noll just nu.

Fotobloggen “North & South Photoblog” har blivit omnämd på två andra siter den senaste veckan, det är alltid trevligt med lite reklam och uppskattning för det man gör.

  • Bildochfoto.se är en svensk site, de skriver om oss i en artikel om fototips och helglänkar [1], vi ger inspiration.
  • The Natureheads Blog listar oss på plats 5 bland favorit bloggarna [2], det tycker vi givetvis är trevligt.
Bilden är tagen utan stativ med högt ISO-värde i dimma...

Bilden är tagen utan stativ med högt ISO-värde i dimma...

Jag har lite funderingar kring ett nytt fotoprojekt, med fokus på Malmö och Malmöiternas liv och miljö. Vi får se var det slutar någonstans.

På torsdag är det åter dags att testa julöl, för maltdryck.com.

//Fredrik



One Response to “Inspiration?”

  1. Hej Fredrik. Det är roligt att det finns så mycket fotointresse i Sverige och min tanke med Bild och foto är att kunna vara en kunskap och inspirationskälla till nybörjare och amatörer.

    Det är kul att kunna presentera olika källor där man finner bra inspiration för det finns många duktiga fotografer på webben.


Leave a Reply

