Grävmaskinen är tillbaka

24Jan09

Jag tänkte i dag följa upp min näst populäraste blogg (från september 2007), och bjuda på än en grävmaskinsbild. Denna gången får ni inte bara en bild utan två bilder att njuta av i min Grävmaskins diptyk.

Klica på bilden för större bild.

Klicka på bilden för större bild.

Bilden finns även tillgänglig som högupplöst tiff om någon vill beställa en print av bilden så är det bara att höra av sig.

//Fredrik



One Response to “Grävmaskinen är tillbaka”

  1. kul med någon med samma intresse det är ju nästan bara tjejer som bloggar ….. jag bloggar med om mitt jobb .. mvh jimmy


Leave a Reply

