Längtan…

26Jan09

Det har blivit mycket svart & vita bilder den senaste tiden, till stor del beror det på det trista gråa vädret som tycks ha drabbat oss. För att lätta upp stämningen bjuder jag här på en kvist med körsbärsblommor från förra våren. Jag tror inte jag har publicerat bilden tidigare.

Körsbärsblomma, kan det bli mer vår?

Körsbärsblomma, kan det bli mer vår?

I dag var det sista inlämningsdagen på Johnny Buchwald fototävling med temat is, givetvis var jag tvungen att ställa upp med en av bilderna från Skäralid.

//Fredrik



2 Responses to “Längtan…”

  1. 1 Kajsa

    Vilken underbar bild!🙂 Skulle jag kunna få låna den och använda i min header? Vore verkligen jättesnällt🙂


Leave a Reply

