Alnarp för 5 år sedan

29Jan09

I bland är foto roliga tidsdokument, dagens vinterbild är tagen för 5 år sedan med en Olympus C120 som jag hade lånat av en god vän. Jag tror inte jag har visat bilden för någon levande (eller död för den delen) tidigare. Bild kvaliteten är inte den bästa, men bilden är ett tidsdokument och ett bevis för att det var snö i dag för 5 år sedan. Jag hittade bilden när jag satt och grävde i arkivet efter några andra gamla Alnarpsbilder.

Alnarpsparken den 29/1 2004

Alnarpsparken den 29/1 2004

Tyvärr var jag inte ledigt från jobbet i dag och kunde ta en aktuell bild att lägga vid sidan om, men vad gör det jag har ju en massa andra bilder från Alnarpsparken här i bloggen.

Ni kommer inom kort att få se några andra gamla bilder här i bloggen (tror jag😉 )

//Fredrik



No Responses Yet to “Alnarp för 5 år sedan”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

