Detta är en favorit.

14Feb09

Detta är en av mina tidiga favorit bilder, jag minns inte årtalet, men bilden sitter som en förstoring hemma hos mamma och pappa. Det ska finnas någon mer förstoring någonstans, jag har för mig att mormor också hadde en. Jag tog bilden i samband med ett pingstläger med scouterna.

Lupiner från stenåldern?

Lupiner från stenåldern?

Digital fotografi förstär lite av glädjen med att fotografera, nu är spänningen borta med att gå och vänta på framkallningen och glädjen av att se bilden på papper och se att man har lyckats få till det. Nu förhandsgranskar man bara bilden i displayn och kasserar den direkt och gör ett nytt försök.

//Fredrik



No Responses Yet to “Detta är en favorit.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

