Sista bilden från det förflutna.

16Feb09

Här kommer den sista bilden i min serie om gamla analoga bilder. Denna bilden är nog den mest tekninskt avancerade bilden jag har gjort med en analogkamera (Canon 500n tror jag det var). Bilden är den dubbelexponering (dvs inget löjligt PS-trix), där jag tog en bild på månen med ett 70-300mm objektiv och sedan gjorde jag en ny exponering på samma bildruta med Kronetorpsmölla. Det krävdes en hel rulle fillm för att få bra resultat. På många av bilderna ligger månen över möllan (inte så snyggt)

Kronetorp med månen bakom sig

Kronetorp med månen bakom sig

//Fredrik



No Responses Yet to “Sista bilden från det förflutna.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

