Inget Aprilskämt här inte….

01Apr09

Grattis till mig, i dag fyller jag 100, inte år utan 100 bilder på “North & South Photoblog“. Det är inte illa, va?

Hin bild 100 på N&S

Min bild 100 på N&S

Min första bild på N&S var en bild på en Acer palmatum, tagen med min Canon PowerShot A85 i manuellt läge, 1/800@f4.5. Det var en bra kamera som var en trogen vän ganska länge.

En av mina favoriter bland bilderna på N&S är givetvis bilden på min coola systerson (vad är en sommar?) som jag tog när jag besöker syrran & co förra somamren (vi får väl se vad jag gör i sommar). Bilden är tagen med min Canon 40D

Min systerson

Min systerson

En annan favorit (bland många) är min nattbild i från hamnen i Malmö, jag mins fortfarande hur kallt och blåsigt det var när jag tog bilden i början av januari 2008. Denna bilden togs med min Canon PowerShot I 3 IS. Det är en bra kamera som fortfarande få följa med ut.

Malmö hamn en sen januari kväll.

Malmö hamn en sen januari kväll.

Det var allt för denna gången.

//Fredrik



No Responses Yet to “Inget Aprilskämt här inte….”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

