Bland gullvivor…

15Apr09

I dag fick det bli än en fototur med sällskap i Alnarpsparken, det är roligare att plåta när man har någon annan som själv plåtar med sig.

På andra sidan stocken...

På andra sidan stocken...

I dag klarade jag nästan ett halvt varv i parken utan att frästas att sätta på mitt 105mm macro på kameran, det är ett stort framsteg för någon som annars inte klarar av att gå 5 meter utan att ha macroobjektivet på. Ändå blir det få riktiga macrobilder från mig.

Årets första gullviva

Årets första gullviva

Jag tog i dag årets första bilder på gullvivor. Denna gullviva är täckt av från från tussilago. Det blev inte “Bilden” som jag jagar på gullvivan i kväll… men den kommer…

Gullviva (med mitt 105/2.8 så klart)

Gullviva (med mitt 105/2.8 så klart)

För utom gullvivor blev det några landskapsbilder, lite solnedgångsbilder och lite vild lek, men nu får ni inte fler bilder för tillfället.

//Fredrik



No Responses Yet to “Bland gullvivor…”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

