Helsingborg igen…

20Apr09

jag fick så många bilder i Helsingborg i lördags att det tar lite tid att gå igenom alla bilderna. I dag bljuder jag på några bilder av Dunkers kulturhus, som är en spännande byggnad, med många olika detaljer att utforska.

En tarppa...

En trappa...

Samma trappa som tidigare...

Samma trappa som tidigare...

Ett hörn...

Ett hörn...

Jag har några fler bilder, men jag vill inte lägga upp allt för många bilder per blogg inlägg så räkna med fler bilder inom kort.

Jag skrev att tidigare att vi även tog lite “mode” bilder, de kommer inte här på bloggen utan visas tillfälligt på mitt flikr konto och ni får nöja er med en liten “preview” här.

Klicka på bilden för att se alla bilder.

Klicka på bilden för att se alla bilder.

//Fredrik



No Responses Yet to “Helsingborg igen…”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

