En snäcka.

05May09

Ockej jag får väl börja och dela med mig av mina semester bilder nu då, fast i kväll får ni bara en bild. Jag tog bilden när jag var på väg tillbaka till mitt nattläger efter att ha gått en runda och plåtat en del. Egentligen hade jag stoppat undan kameran för att det skulle gåfortare att komma tillbaka till nattlägret, och få middag innan nattens fotograferande. Då såg jag denna bilden och blev bara tvungen att ta den.

Snäckan på stubben

Snäckan på stubben

//Fredrik



No Responses Yet to “En snäcka.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

