Äntligen en ny grävare.

16Jun09

Jag har cyklat för bi denna grävmaskinen 2 gånger dagligen i minste en månad nu, först i dag “vågade” jag plåta den. Tyvärr var inte vädret det bästa.

gravare_IMG_7365_b

I huvudsak lekte jag med mitt Sigma 10-20mm objektiv och fick till några intressanta bilder.

OBS, detta är ingen bra fotovinkel om maskinen är i drift ;)

OBS, detta är ingen bra fotovinkel om maskinen är i drift😉

gravare_IMG_7372_b

Vill ni se mer grävmaskiner får ni vänta ett par dagar på mitt nästa inlägg.

Se tidigare:

N&S – Gräs

Grävmaskin – Varför då?

//Fredrik



One Response to “Äntligen en ny grävare.”


  1. 1 Och till slut… några fler bilder på grävmaskiner. « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

