Äntligen lite höstfärger.

29Sep09

I dag sken solen, vilket varbehövligt efter en lååååång grå trist helg som jag skrev om i går. Det fick bli ett besök i Alnarpsparken i dag, det var mycket folk i Alnarp i dag (kan ju bero på det fina vädret). I dag lät jag mitt 75-300 objektiv sitta på nästan hela dagen i hopp om att plåta ekorrar.

Röd-grön

Röd-grön

Tulpanträd

Tulpanträd

Lite höstfärgade bald.

Lite höstfärgade bald.

Det finns en fjärde bild i fotobloggen Nord&Syd.

Vad hände då med ekorrarna? Jodå, jag lyckades se och plåta en, men han/hon var för långt borta och blev suddig när jag skulle panorerar på den jäklen som sprang förbi. Man lyckas panorera på speedwaymotorcyklar men inte på ekorrar? Jag ska ha en bild på ekorre innan året är slut. Och det ska inte bara vara en bild, det ska vara en bra bild.

//Fredrik



No Responses Yet to “Äntligen lite höstfärger.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

