Lite mer höstbilder.

09Oct09

I dag var än en fin höstdag så jag kände mig tvingad att ta en kort runda i Alnarpsparken och ta lite nya höstbilder. Trotts det fina vädret så var det lite folk i parken, vilket trevligt när man ska plåta. Något som fångade min uppmärksamhet i dag var en mamma och hennes två små “kottar” som höl på att plocka kastanjer.

Kastanjer...

Kastanjer...

Jag har tidigare skrivit om min jakt på ekorrar, i dag kom jag ett litet, litet, litet steg närmare. Men det handlar inte bara om att fånga en ekorre på bild, den ska vara i snygg omgivning också… och sen ska bilden bli bra, det är inte alltid det lättaste. Och ekorrarna är ganska skygga av sig även om de just nu är väldigt aktiva.

Alnarp-2009-10-09_024_b

Bilden finns i något höre upplösning på N&S om någon är nyfiken.

//Fredrik



No Responses Yet to “Lite mer höstbilder.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

