Regning strandpromenad.

02Nov09

Grått och regning men vad gör man när det kliar i avtryckarfingret?

lomma-2009-11-02_007_gs

lomma-2009-11-02_008

lomma-2009-11-02_014

lomma-2009-11-02_025

lomma-2009-11-02_029

lomma-2009-11-02_030

Min lösning på problemet är att ta sig regnkläderna och gå ut. Det regnade inte så mycket när jag stack hemmifrån, men när jag kom fram till stället där jag ville plåta tilltog regnandet. Detta blev med andra ord ett bra tillfälle att testa “vädertätningen”. Förutom ett skvalpande ljud när man skaka kameran så tror jag inte det är någon fara😉

I dag fick det bli svart&vita bilder, eftersom det är ganska mycket detaljer i bilder så går alla att förstor med ett litet musklick.

//Fredrik



No Responses Yet to “Regning strandpromenad.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

