Jaha – snart sommar…

06Dec09

Nu var det så länge sen jag använde kameran att den troligen rostat i hop helt. Egentligen borde man ta tillfället i akt och gå igenom en massa gamla bilder och kanske lägga upp några bilder som annars bara ligger på hårddisken och sammlar damm. Bilder som aldrig har bearbetats och än mindre visats för någon.

Sommaräng

Sommaräng

Sommarkväll

Sommarkväll

Missförstå mig inte nu, jag gillar vintern. Men ska jag ha vinter kan jag gott få lite kyla, snö och klart och fint väder. Inte bara ett konstant grått tillstånd. Skulle solen mot förmodan titta fram så kan man ge sig fan på att det blir grått och trist igen innan man fått på sig kläderna och kommit ut😦

Om alla som läser min blogg, skriver en komentar och lägger en länk till en egen sommarbild, så skapar vi en egen virtuell sommar på nätet. Någon som är med?

//Fredrik



One Response to “Jaha – snart sommar…”

  1. Tycker faktiskt precis som du. En riktigt skön solig och kall vinterdag är ju bland det härligaste som finns. Dit kan man längta. Eller så längtar man till sommaren:
    http://tomasjarnetun.wordpress.com/2009/09/08/sommarkort-iv/
    /Tomas


Leave a Reply

